Китай вдосконалює краш-тести: випробування суворіші, ніж в Euro NCAP

З 1 липня 2024 рoку зміниться мeтoдикa oцінки aктивнoї тa пaсивнoї безпеки нових автомобілів. Фронтальний взрыльник зі 100-відсотковим перекриттям после правилами C-NCAP проводитиметься получи и распишись швидкості 55 км/годок (за стандартами Euro NCAP та поточним стандартом C-NCAP — 50 км/время). Тест, що імітує бічне зіткнення, проходитиме получи 60 км/годочек (паритет з Euro NCAP).

Комітет C-NCAP створений из-за наказом Комуністичної партії Китаю в 2006 році, але спочатку краш-тести проходили по (по грибы) спрощеною методикою, тому оцінки C-NCAP завжди виявлялися кращими, ніж у інститутів з Європи чи США. Однак нате початку 2010-х китайці почали додавати нові випробування, змінювати методику нарахування балів і ускладнювати тести.

Методика Euro NCAP востаннє коригувалась у 2020 році, і майбутній китайський модель C-NCAP зразка 2024 року багато в чому виявиться жорсткішим вслед за європейський. Регулятори з КНР будуть використовувати безграмотный лише «дорослі», а й «дитячі» манекени, зміниться методика нарахування балів. Стануть заохочуватися активні ремені безпеки та нагадування для забутих у салоні дітей, додадуть бонуси следовать адаптивне дальнє світло, систему розпізнавання світлофорів та моніторинг стану водія.

Сучасні автомобілі систематично отримують «п\’ятизіркові» оцінки ради краш-тести, тому періодично методика змінюється у всіх країнах. Наприклад, у США після зміни регламенту випробувань усі мінівени провалили краш-испытание Страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS).

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.